Kennisnetwerk Parkeren
Deze onderwerp-omgeving van CROW biedt praktische handvatten om met parkeren in relatie tot duurzame gebiedsontwikkeling aan de slag te gaan.
Deze onderwerp-omgeving van CROW biedt praktische handvatten om met parkeren in relatie tot duurzame gebiedsontwikkeling aan de slag te gaan.
De omgevingswijzer brengt de duurzaamheid van projecten in kaart op basis van twaalf thema’s. Hierdoor wordt inzicht verkregen in sociale, ecologische en economische duurzaamheid (people, planet en profit).
Handreiking met kennis en handvatten voor toegankelijk beleid, van strategie naar uitvoering op basis van de kennis die er al ligt, met verwijzing naar verdiepende kennis en waar mogelijk concrete casussen.
Handreiking van CROW die op basis van nieuwe inzichten en praktijkervaringen een eerste aanzet geeft voor de weg naar de realisatie van integrale hubs waarin ruimte, mobiliteit en energie samenkomen.
Deze handreiking van de Gemeente Amsterdam is erop gericht om professionals in de gebiedsontwikkeling te voorzien van de benodigde basiskennis over de toepassing van deelmobiliteit en hubs. Waar moet je rekening mee
Deze handreiking geeft praktische ondersteuning aan gemeenten en Charge Point Operators (CPO’s) en biedt inzicht in de afwegingen, keuzes en benodigde afspraken voor het realiseren van een laadplein voor personenvervoer in de openbare ruimte.
Deze publicatie geeft concessieverleners handvatten om eisen en wensen op het gebied van ketenregie en ketenmobiliteit een plek te geven in de eigen concessiedocumenten.
De ASVV (Aanbevelingen voor Verkeersvoorzieningen Binnen de Bebouwde Kom) bevat alle kennis over verkeersvoorzieningen binnen de bebouwde kom. Of het nu gaat om het ontwikkelen van parkeerbeleid, de aanleg van een fietspad
De Ontwerpwijzer Fietsverkeer geeft praktisch handvatten voor beleid, ontwerp, inrichting en onderhoud van een toekomstbestendige fietsinfrastructuur.
Dit handboek van CROW is een bron van kennis over het beleid, opzet, beheer en uitvoering van een succesvolle P+R-voorziening.